Wednesday, February 27, 2008

CinTa BeRsEgi...




aku...kau..dan dia..
aku tetap aku..
dan kau tetap kau..
begitu juga dia tetap dia...
tapi sampai bila kau ingin menjadi kau
dan...
sampai bila aku ingin menjadi aku??

kau tanya dirimu.......
adakah kau tau perasaanku??
adakah aku mengerti perasaanmu??
adakah kita memahami perasaan si dia??

hhmmmmm...
itu lah yang paling sukar..
paling dibenci untuk dihadapi...
hari demi hari aku bermimpi..
bermimpi memikirkan ape yg akan terjadi..
ape yg bakal ku lalui..
yang bakal ku kecapi...
tapi...adakah kau seperti aku..
seperti ape yg aku mimpikan???
jawab...!!!

dan..mungkin jawapan mu xsejujur jawapanku..

dan..
bagaimana pula dengan si dia??
soalan yg sama perlu ditanya..

tapi..
mungkin jawapan yg sama juga akan ku dengari..

kau...dia...
tlg lah aku..
kasihani lah aku
fahami lah aku..
aku tersepit..
tersepit dalam mainanku sendiri..

tapi..
perlukah aku tersepit lagi???
hendak saja aku berlari..berlari meninggalkan segalanya...
tapi..
itu bukan aku...
aku adalah aku..
dan kau adalah kau..
begitu juga dengan si dia..


No comments: